loading...
گالری عکس پیکسی | PICSEE
عکس پروفایل


بزرگترین گالری عکس بازدید : 218 چهارشنبه 12 مهر 1396 نظرات (0)

قاتلان صادق برمکی

چند وقتی است قتل فجیع صادق برمکی ۱۹ ساله مردم را بسیار شوکه کرده است .

پسری که توسط دوستانش به قتل رسیده و از لحظه قتل او فیلمبرداری شده است .

ماجرا از این قرار است که ۴ نفر از دوستان صمیمی صادق او را به بیرون شهر می برند و از مراحل به قتل رسیدن صادق فیلم می گیرند .

اما داستان قتل او لحظه به لحظه ابعاد تازه ای به خود می گیرد .

دایی صادق در این باره گفت :

ساعت ۹ شب پنجشنبه هفته گذشته صادق به مغازه مادرش می رود و به او می گوید با دوستانش به تفریح می رود و شب برنمی گردد .

فردای آن روز وقتی مادر صادق به پسرش زنگ می زند متوجه می شود که گوشی پسرش خاموش است .

پس از آن مادر صادق سراغ پسرش را از دوست صمیمی اش بنام دانیال می گیرد .

دانیال می گوید : صادق یک دوست در تبریز دارد و تا دو روز دیگر برمی گردد .

قاتلان صادق برمکی عضو گروه شیطان پرستی هستند؟ (2)

عکس دانیال دوست صمیمی و نقش اصلی قتل صادق

دایی صادق ادامه داد : من ، پدر و مادر صادق به این موضوع مشکوک شدیم و موضوع را با پلیس در میان گذاشتیم .

چند روز بعد متاسفانه جسد صادق پیدا شد .

من برای شناسایی جسد به سردخانه رفتم و از روی انگشتر و کلید خانه مادر بزرگ صادق او را شناسایی کردم .

دایی صادق درباره فیلم قتل صادق گفت :

وقتی فیلم شروع می شود صادق درحال خونریزی و به هوش در صندلی عقب نشسته است .

در یک صحنه دیگر از فیلم دانیال صادق را از ماشین پیاده می کند و با ساطور به جان صادق می افتد .

یک ضربه به کمر و ضربه دیگر به گردن صادق می زند .

صادق بطور کامل بی هوش می شود و دانیال با صدای بلند فریاد می زند :

من شیطان هستم و تو به جهنم می روی .. حالا با ملیکا صحبت می کنی ..

دانیال فردای آن روز به صحنه جنایت برمی گردد و می بیند صادق هنوز زنده است .

سپس به صادق می گوید : هنوز زنده ای ..

پس از آن روی صادق بنزین می ریزد و زنده زنده او را آتش می زند .

وقتی صادق درحال سوختن است به حالت سلفی از خود فیلم می گیرد .

دایی صادق در آخر گفت : یقین دارم صادق عضو گروه شیطان پرستی نبوده زیرا صادق قربانی عقاید یکی از اعضای باند شیطانی شد .

حتی شایعه هایی درباره مصرف مواد مخدر در فضای مجازی منتشر شده که صحت ندارد .

من شنیده ام که قاتلان تا این لحظه ابراز پشیمانی نکرده اند .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 468
  • بازدید ماه : 468
  • بازدید سال : 7,339
  • بازدید کلی : 304,582