loading...
گالری عکس پیکسی | PICSEE
عکس پروفایل


بزرگترین گالری عکس بازدید : 151 سه شنبه 18 مهر 1396 نظرات (0)

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی وای از تو لینک مستقیم + متن آهنگ – نکسوان

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی وای از تو + پخش آنلاین

Download Music Morteza Ashrafi Vay Az To

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی وای از تو لینک مستقیم + متن آهنگ - نکسوان

 

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی وای از تو لینک مستقیم + متن آهنگ – نکسوان

ترانه و موزیک: سینا پارسیان, تنظیم: میلاد بهشتی

متن آهنگ مرتضی اشرفی وای از تو + پخش آنلاین

من تو پروازمو میرم ولی این بالا بالاها دلم با توئه

با اینکه گفتی فراموشت کنم نه حالا حالاها دلم با توئه

وای از تو قبلم شکستو هر جا که نشستو

تورو اونجا ندید خون به پا کرد

داد از تو فریاد از تو با دلم دل تو بدجوری تا کرد

همیشه دس داری تو زندگیم نگو

قصد داری بهم بگیدیگه تو فکرت نرم نمیشه

برام یه کاری کن آروم بشم نرو نذاری

تو داغون بشم من این حرفا رو سرم نمیشه

همیشه دس داری تو زندگیم نگو

قصد داری بهم بگی دیگه تو فکرت نرم نمیشه

برام یه کاری کن آروم بشم نرو نذاری

تو داغون بشم من این حرفا رو سرم نمیشه

عشق همینه آره انگار

سرنوشت همینه که ازت دور بمونم

وای کجایی قول دادی که زود

میای کجایی نذار تو این حال ناجور بمونم

همیشه دس داری تو زندگیم نگو

قصد داری بهم بگی دیگه تو فکرت نرم نمیشه

برام یه کاری کن آروم بشم نرو نذاری

تو داغون بشم من این حرفا رو سرم نمیشه

همیشه دس داری تو زندگیم نگو

قصد داری بهم بگی دیگه تو فکرت نرم نمیشه

برام یه کاری کن آروم بشم نرو نذاری

تو داغون بشم من این حرفا رو سرم نمیشه

من تو پروازمو میرم ولی این بالا بالاها دلم با توئه

با اینکه گفتی فراموشت کنم نه حالا حالاها دلم با توئه

وای از تو قبلم شکستو هر جا که نشستو

تورو اونجا ندید خون به پا کرد

داد از تو فریاد از تو با دلم دل تو بدجوری تا کرد

همیشه دس داری تو زندگیم نگو

قصد داری بهم بگیدیگه تو فکرت نرم نمیشه

دانلود موزیک با کیفیت 128

پخش‌کننده صوت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 484
  • بازدید ماه : 484
  • بازدید سال : 7,355
  • بازدید کلی : 304,598